170411

Godmorgon! Vaknade just till att Ozzie kom in och slickade mig i ansiktet.. sötaste!
Planen nu är att jag ska städa rummet lite, damsuga och så och sen ska jag till Angelas och äta lunch tsm med henne och Anita sen ska vi till Central Park och sätta oss på ett stort lakan och soola :D härligt! Jag har längtat till att sitta och sola i central park sen jag typ först kom hit i november, haha
Middagen igår var supertrevlig! Åt grymt god Iransk mat, Shoki lagar bäst mat i världen :), och så träffade jag och lärde känna hennes kusin dotter som kommer ifrån Schweiz som ska vara här i new york i typ 3 månader. Vi hade grymt kul :D
Här är en halvbra bild på det jag hade på mig igår.. hann inte ta någon bättre..
Ha en bra dag! Vi hörs igen senare, Kramar!

Kommentarer
Postat av: X

Dagens outfit får 5 av 5 toasters

-X

2011-04-18 @ 04:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0