17772

Empire State Building på vägen hem. Jag åt supergod tortelini med gräddsås på Bar Pitti och sen åt vi glass på Grom.. de gör så galet god glass, nästan som i Italien ^^
haha, kan nästan inte tro att det är sant, har gått 17 772 steg idag!!! Igår gick jag också stört många (ca 15 000). Jag fattar inte hur det går till. Förra året när jag hadce stegreknären på va jag tvungen att gå långa kvällpromenader för att komma upp i 10 000 och nu går jag nästan 18 000 utan att anstränga mig.. men det är väll så, alla som bor här säger att man går hur mkt som helt.. uppenbarligen har de ju rätt ^^ Borde kanske höja ribban till att gå 20 000 per dag, hehe
schal och glasögon som jag köpte idag :) visar resten imorron
Sitter och myser framför gårdagens How I Met Your Mother, ska snart sova.. natti natti!! Tack sötaste Sofia för en toppendag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0