22 april

Godmorron!!
Kom hem allderless för sent igår för att blogga, Anita, Angela och Sara kom hit och vi bäställde in sushi och thai mat som vå åt på mitt tak med en massa ljus och filtar, grymt mysigt :) Sen tog vi en taxi till Tribeca och kollade på en konsert. Bandet hette Moon Hooks eller nåt, de höll en gratiskonsert på Hill's. Vi stog och dansade loss till Saxofon och trummor i flera timmar(hej epic sax guy :D) De var verkligen hur bra som helst! Vilket var en positiv överraskning, vi hade ingen aning om vad det var för band.. vi hade bara blivit tipsade av en av Anitas kompisar om konserten och när vi kom dit fanns det både kostymsnubbar och helkroppstatuerade tjejer.. ^^ så vi viste inte riktigt vilket stil bandet hade men epic sax guy är ju aldrig fel :D
Lyckades inte ta någon bra bild på gårdagens sax guy så jag langar upp en på the original sax guy ^^
Jag vid tunnelbanan på vägen hem igår, en nackdel med New York är att de på de flesta stationerna inte finns någon skylt som säger hur långt det är kvar tills nästa tåg, så som vi har i Stockholm, gaalet störande att stå där och vänta och inte veta hur länge man kommer få vänta.. suck lixom!
I "morse" vaknade jag inte förrän två, skööönt. Tog en taxi till Brooklyn och hämtade upp en av döttrarna. Jag älskar att åka taxi till Brooklyn, då åker man nämnligen över antingen, Brooklyn Bridge eller Manhattan Bridge och får se hela lower manhattan skyline :D
Manhattan Bridge på vägen tillbaka till Manhattan :)
Ha det bäst, vi hörs sen :)
~J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0