26 April

Guten Morgen!
Idag va en dålig morgon, vaknade först vid 8 av att den yngsta dottern höll på att gå till skolan och stökade runt utanför min dörr, sen vaknade jag vid 9 igen av att den äldre dottern spelade piano xD sen vaknade jag igen för 10 minutern sen av att städerskan damsög.. inte ment to be att jag skulle sova ut idag helt enkelt ^^
Idag ska jag till doktorn, hjälp!! Men det blir skönt att bli frisk :)
Ikväll ska jag gå på mitt första baseball game :D wohoo!! Är grymt taggad! Yankee staduim wtf!! Har jäkligt dåligt koll ska jag erkänna, jag har ingen aning hur reglerna funkar i baseball och jag vet inte ens vilka lag som spelar, haha! Men kul ska det bli :)
Hoppas nu har en bra dag, vi hörs senare,
~J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0