dödstrött

heej allihop!
Är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen, satt och sov till en gammal film ifrån 1944 som jag inte ens kommer ihåg vad den heter.. fattade inte handlingen riktigt heller.. förvirrat! Idag skulle jag gått på min målarkurs men när jag kom dit så va kursen slut för terminen xD bra koll man har, haha.. så jag fäljde med familjen på sushi middag istället på ett jättemysigt ställe i east village och godaste glassarna på Sundeas & Cones till efterrätt efteråt. Jag tog"chocolate peanutbutter" (ja, helt jäkla amerikanifierad.. gillar jordnötssmör nu lixom.. hjälp ^^) och den va gaalet god :D
Nu ska jag ta med Ozzie ut på en kort promenad innan jag ska sova gott och länge :) natti natti!!
~Jen

Kommentarer
Postat av: Ruby ♥♥♥

hej!!



Kolla gärna in min blogg o kommentera ^^ (hälst inga "svar" kommentarer) ;)

läser då din med,;):D



ha en bra dag!

2011-04-19 @ 17:40:01
URL: http://rubyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0