doktorn?

Gick ut med hunden och vadret va sa skont att jag tog en springtur ocksa.. blev inte sa lang for jag har fortfarande den har jakla hostan :( Kunde inte fortsatta for att jag fick sa ont i lungorna.. Fattar ingenting, har helt serrios hostat i 5 veckor nu.. t'nker hela tiden att det snart kommer ga over av sig sjalvf men nej, nej. Jag och ett av barnen blev sjuka samtidigt i mitten av mars och hon blev frisk efter typ 6 dar men jag ar fortfarande hostig.. det suger!! Mamman i familjen vill att jag ska ga till doktorn men jag ar lite skrajj har bara varit hoos doktorn typ tva ganger i mitt liv :S haha, beter mig som en barnrumpa jag vet ^^
Det va helt knappt att komma tillbaka till city, vet att jag bara va borta en natt men det ar som en annan varld dar ute, jag glomde typ helt bort att jag var i usa sa forvirringen var total nar jag klev av taget och det va Penn station och inte T centralen xD
vi hors senare,
~J

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Sv; tack tack! :) jag tar åt mig av berömmen fast det inte är jag som gjort designen! Haha :p

Det finna hur mycket snygga designer som helst på den hemsidan, värt att kolla in! :)

2011-04-25 @ 17:22:37
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0