fina klänningar ifrån Forever 21

 

Var inne på Forever 21s hemsida och hittade de här söta klänningarna :) Nostagitrip av den röda då jag hade på mig en lika dan fast marinblå pa min och mina kompisars studentskiva förra året. Vi hade medelhavskryssnings tema och vi 5 som höll i skivan var kaptener ;) Fan va jag saknar studenttiden. är inte lite bitter över att jag missar allt det roliga nu, har en massa kompisar som ska ta studenten i år och jag missar ju vartenda skiva eftersom jag är i New York i år :(

Diggar hippie känslan på den mönstrade klänningen och ryggen är ju  klockren på den gråa! Gör så att klänningen som annars var väldigt simpel blir grymt snygg! Blir sugen på mer shopping, haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0