formulär

Alltså, det är helt galet hur mkt papper man måste fylla i vad man än gör här i usa.. nu när jag har varit hos doktorn så måste jag fylla i en massa formulär som har med försäkringar och kvitton och bla bla bla att göra, suck.. men men, bättre det än att vara sjuk.
Idag har jag tvättat och städat så nu är alla mina kläder rena och rummet är fin fint :) Har köpt en massa läppglans på Victorias Secret för kupongerna jag fick för ett tag sen, de går ut på lördag och imorron ska vi ut till Oyster Bay igen så jag hade bara idag på mig att handla.
Nu ska vi snart äta middag och sen ikv ska ta en drink med Antonio och käka massvis med chicken wings, taggar, haha!
Hoppas ni haft en bra dag, vi hörs sen
~J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0