Long Island

ah, vad harligt det ar har ute i Oyster Bay :) Har inte riktigt uppskattat lugnet har ute forut men efter new york i 5 manader forstar jag verkligen det underbara i att ha ett hus har ute som man kan aka till pa helgerna :) Sag trad(mer en ett at gangen) for forsta gangen pa aratal kandes det som^^.
Sitter i varldens skonaste soffa och bloggar ifran familjens dator, har just druckit grymt gott kaffe ifran deras espressomaskin  :)
Jag tog med mig Lily till the Beach Club dar jag jobbat de senaste somrarna, det kandes jattekonstigt att vara dar nu nar det inte ar sommar och varmt. Helt tomt pa manniskor, alla batar var uppe pa land och bada bryggorna var trasiga efter en storm i vintras sa allting var helt annorlunda! Lite trakigt att jag inte ska jobba dar i sommar igen, har sa otroligt manga harliga minnen darifran :) Kanske nasta ar ist? Har verkligen saknat att vara har ute..
Hoppas nu har en lika bra dag som jag!
(glomde sladden i city sa kan inte ladda over nagra bilder.. suck.. det blir en bildbomb imorron kvall ist, hehe)
kramar
~J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0