Mobilblogg

hej hej hej! Vad har ni for er idag?? Lag och solade och lasete Jane Eyre, laser den parallellt med Guldkompassen... lite olika bocker kan man saga :P men nu blev det lite mulet sa nu ar jag ute och shoppa lite ist :) Min hosta ar redan battre idag, helt sjukt jakla najs! Sa imorron tankte jag borja trana ordentligt :) haha, det lar ju bli av.. lyckas aldrig komma igang pa riktigt sticker ut och springer nagra ganger men det blir aldrig en vana.. Men den har gangen ska jag verkligen forsoka :) far ju inte traning gratis ifran skolan langre(gick i idrottsklass sa vi hade typ idrott hela tiden) sa maste borja ta ansvar sjalv.. segt ^^
hors sen,
~J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0