scharader(eller hur det nu stavas)

God kvall pa er alla :D Idag har varit en toppendag! Ar ute i Oyster Bay igen, sov hela vagen hit sa det va som om resan knappt varade ens fem minuter, haha. Sen kom familjen Morgan - Laila over och at middag och spelade scharader.. haha det va galet kul :D grymt svart dock.. de har en massa  Finns typ inget jag gillar battre an en mysig kvall med mina tva favoritfamiljer, pa den har sidan av Atlanten iallafall ;)
Skont med lugnet har, speciellt nar man aker tag ut for da aker man LIRR(long island rail road) ifran penn station som kl fem en fredag eftermiddag typ ar det mest folktjockaste som finns!
Ett fullsmockat Penn Station
Nu sitter jag och kollar pa ett par avsnitt med One Tree Hill(har snart kommit ikapp, ar inne pa 8 sesangen sa snart kommer jag behova vanta tills nasta avsnitt kommer ut pa tv.. suck) innan jag ska sova :) Imorron ska jag bara sola och ta det lungt, harligt!
Godnatt pa er,
~J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0