160411

Aah, new york är den coolaste stan ever! I torsdags när jag gick längs 10th street för att hämta tjejerna ifrån skolan cyklade Tate Donovan(Jimmy Copper i th oc) förbi!! Helt coolt?! Såg honom dricka kaffe vid Joe's på vägen tillbaka, rodnade och fnissade som den 13-14 åringen jag va när jag följde The OC religöst tsm med Johanna.
Idag regnar det så där jävligt ifrån sidan så att paraplyn inte hjälper det minsta.. suck. Tog bara en kort promenad längs broadway men spenderade destomer tid innuti affärerna ist, inte mig emot ^^
Ny klänning ifrån American Eagle. Jag älskar acelbanden som är tunna läderremmar. Somrig men går att ha höst/vår med en jacka över :) Tänkte ha på mig den ikv när jag ska till Morgans på middag.
Nytt läppglans, "I Want Candy" och limp balm ifrån Victorias Secret. I want candy är min nya favorit, ska nog bunkra upp med flera stycken innan jag åker hem i sommar.
Köpte också nytt shampo och balsam. L'oreals Vivo pro. Glossy Volume som jag tänkte prova. Har hört att det är bra att byta shampo och balsam då och då så jag valde de här nu när mina tresemme har tagit slut. Köpte även Pantenes Intensive Restoration Treatment för att försöka fixa mitt slitna hår.
Nu ska jag gå ut med Ozzie!
Peace.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0