Thunderstom

Wow, igarkvall vad det den mest fantastiska askstormen har. Blixtarna var sa nara att hela mitt rum lystes upp och askan var bedovande. Jag satt typ och njot, alskar stormarna har, extrema lixom, i Sverige ar det mesaska nagon gang varje sommar har ar det the real deal ^^ Familjens hund, Ozzie, blev dock skrackslagen sa jag satt uppe typ halva natten och holl om honom nar han darrade. Stackars liten.. Han ar verkligen den sotaste i varlden. Han far mig att vilja skaffa en egen hund nar jag kommer hem till Sverige igen. Jag hoppas att jag kan overtala mamma och pappa. Raknar med att de kommer vara mer sugna nu nar halften av alla barnen flyttat ut, haha helt jakla tomt hemma ^^
Drack det goaste kaffet nansin idag, fran Joe's, riktigt kaffe.. Galet gott, har byggt upp ett schysst  beroende sen jag kom hit. Det ar konstigt i sverige dricke tjag nastan aldrig kaffe men sa fort jag kommer hit kan jag inte lata bli att springa till Joe's eller starbuck titt som tatt.. det maste vara nagot med luften.. hehe
Ha en underbar dag sa hort vi ses! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0