Tidig mandagsmorgon..

Godmorron!!! (Eller goddag antar jag det ar ju typ eftermiddag i sverige redan.. hah) Hoppas ni har en grym dag! Jag va tvungen at ga upp sa jakla tidigt imorse, helt jakla dod. Tog barnen till skolan, vilket pappan brukar gora men idag ar han ivag och jobbar pa nagon film eller reklam eller nat, sa det hamnade pa mig idag.
Kunde inte somna igar heller gick och la mig tidigt for att vara duktig men sen lag jag helt serriost och Tankte i typ en och en halv timma.. fett segt.. och sen upp klockan 7.. Kickstart pa veckan helt enkelt, ^^ Sitter nu pa starbucks och forsoker vakna till lite, ska snart ga hem och ta med Ozzie ut pa en langpromenad = harligt!
Hoppas ni far/har haft en toppen dag, vi hors sen!
~Jen

Kommentarer
Postat av: Anonym

:-D :-)!!!

2011-04-18 @ 19:17:19
Postat av: Spanki

Jenny är snygg!!!!

2011-04-18 @ 19:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0