tillbaka i city

hej hopp!! Blev inte så mkt bloggande idag, har haft fullt upp..! Sov i den grymmaste sängen ever, och hur fint rum som helst! Skulle gärna typ bo där :D Alla gör nog olika på påskafton i Sverige också men här gör de så att påskharen kommer på natten och gömmer alla äggen(de som man har målat och ställt i korgar vid skorstenen) Han fyller sedan de korgarna med godis som man mumsar på medans man letar upp de roltiga äggen utomhus :) Problemet för oss va bara att Ozzie sprang runt och käkade upp nästan alla äggen innan vi hittade dem xD Jag fick i alla fall en jättefin blå scarf av påskharen :)
Sen kom en massa släktingar och kompisar över och två kockar lagade värsta goda lunchen till oss :D
Resten av dagen badade vi från bryggan(kaaaaallt!!!) Promenerade vid stranden och lagade deras episka kojja som rasat lite under vintern. Sen åkte vi till Carvels i Oyster Bay och köpte världens godaste glassar!! Mums!
Här kommer min utlovade bildbomb ;)
Påskfin :)
Ute i regnet i lördags, hittade en fin fågelholk som ser ut som byns kyrka
Ute på strandpromenad med Lily och Ozzie
På Cold Spring Harbor Beach Club
Efter en storm i julas som pajjade bryggorna på klubben
Easter-candy-egg-bread.. ^^ sjukt..!
Huset :)
Poolen, inte igång än så vattnet är vidrigt, blää
Seawanhaka Yatch Club där vi vrukade tävla på söndagarna och äta middags buffé i somras :)
Söta hundar, Ozzie ville leka hur mkt som helt och Police va 11 år gammal och sten-lugn
Jag på stranden :)
Fina godis dekorationer och en korg full med godis, mums!! :D
Påskliljor <3
På eftermiddagen åkte jag hem till Feders, familjen som jag bodde hos andra halvan av sommaren i somras, och åt middag, vilket var helt underbart!! Har saknar dem så galet mkt!! De är så himla fantastiska och söta det första Abigail(mamman) sa var "Welcome home!"
Men nu ska jag gå ut med Ozzie, och sen somna till ett avsnitt One Tree Hill :)
Godnatt! Vi hörs imorron,
~J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0