Godnatt(för mig) Godmorgon(för er)

Har haft en lång dag.. mkt barnsittning :) Vi åkte hem till Anitas värdfamilj och hade middag, Angela var också där och massor av småtjejer, värsta tjejmiddan ^^ Vi åt supergod pasta med tomatsås.. och planerade in middag på taket hemma hos mig imorron eftersom det ska bli sooool! wiie!
Kom just hem efter att ha varit på bio tsm med Sofie vi såg Source Code :) Hoppade i mjukisbyxor och vi köpte kaffe(för att orka stanna vaken hela filmen), popcorn och godis, ska man på bio är det lika bra att köra all in, haha!
Filmen va grymt bra! Borde deffinitivt ses! Det hände så mkt grejjer hela tiden att man typ måste se den två gånger för att känna att man fattat allt ^^ Kände samma med Inception när jag såg den här i somras, utan undertext är det ibland svårt att hänga med i alla svängarna, haha
Jake Gyllenhaal är ju så galet snygg! Sofie bor granne med hans syster i Brooklyn, känner att en del spaning är på g, han måste ju hälsa på sin syster nån gång.. haha!
Imorron ska jag ha en lugn dag, har varit fullt upp hela veckan känner jag, så det ända jag har planerat in är att luncha med Dani :) Längtar! Förra veckan åt vi de godaste grilled cheese ever!! Man kan alltid hitta grymt god mat, av alla sorter i Chelsea Market där iv brukar käka för det ligger tvärs över gatan från hennes jobb.
Kanske tar mig en springtur också, om min hosta bara kan gå över har hostat i helt serriöst flera veckor nu :( blää!
Idag gick jag bara 11093 steg.. så går det när man sitter barnvakt inne större delen av dagen.. ^^ Men, men är ju fortfarande över 10 000 gränsen som är "health goal"

haha, vet inte ifall den kanske har spritt sig i Sverige också men tjejerna i familjen lyssnar på den här låter heeeela tiden:
Friday med Rebecca Black
http://www.youtube.com/watch?v=CD2LRROpph0
Hej då, vi hörs imorron, nu ska jag nämnligen kolla på lite One Tree Hill och sen knoppa!
~Jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0