heldag med Sofia :)

Woow, bästa dagen ever!! Tog en bagelfrukost på favorit bagelstället på 10th street och gick sen till Crums(godaste cupcakes i stan) och köpte en oreo cupcake som jag satte ett ljus i till Sofia. Mötte upp henne i lobbyn på deras hotel La Guinta med födelsedagspresent och cupcake, roligt :D
Sen tog vi bussen ner till mig längs 5th avenue (härlig utsikt ^^). Efter det promenerade vi längs Broadway och shoppade som galningar, ska visa sen vad jag köpte :) Efter det gick vi vidare till Chinatown och Sofia åt sina första dumpling på Wo Hop, grymt bra autentisk kinamat!
Efter det åkte vi hem till mig och lämnade våra kassar innan vi unnade oss varsin mani pedi :)
Så här glada va vi:
Sofia får dubbel "uppassning" och jag får manikyr i en grymt sexig kjol(min jeans var för tajta för att kunna kavla upp dem inför pedikyren)
Ni ska vi till Bar Pitti för middag, vi hörs senare!! kramar
~Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0