yankees vs white sox

Såg yankees vs whote sox ikv. Det va grymt kul, gick från total förvirring i början när jag inte förstog det minsta av reglerna till vilt hejjande när det gick bra och jag faktiskt förstog vad som hände ^^
Det var familjen Morgan, mr morgans brorsa och hans familj, Atessa och jag :) Det va hur kul som helt.. enda tråkiga va att Yankees förlorade xD haha men det va galet spännande på slutet så det va kul ändå. Baseball är verkligen en hel kultur här i usa.. 
Yankee Stadium
Jag utanför, det va helt otroligt varmt.. vågade inte satsa på shorts vilket av tur för det blev lite kyligare på vägen hem men jag höll verkligen på att dö innan när jag och Atessa stog och väntade i solen utanför.
Det här var precis i början, folk dorppade typ in under hela tiden, det blev bara fullare och fullare :D
Amerikansk sport.. amerikansk mat
New York Yankee pimpad öl ^^ Här är det lite mer folk, hehe
Nu ska jag kolla på ett avsnitt One Tree Hill och sen sooova :)
hörs imorron,
~J

Kommentarer
Postat av: Manne

Coolt, jag ska dit i juni.

2011-05-05 @ 10:41:35
URL: http://amerikanska-recept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0