11 maj 2011

ååh, vilken härlig dag :D Vaknade lite för tidigt för att vara dagen efter en fest men det var det värt :) Mötte upp Sofie och Natalie i Prospect Park i Brooklyn och låg och snackade och solade nästan hela dan samtidigt som vi knaprade på frukt och pretzels :D
Igår va så grymt kul! Glömde min kamera och de flesta av bilderna jag tog med mobilen sög, men jag ska lägga upp bilder så fort jag får dem av Anita :)
Anita skär tårtan :) Choklad och Mocca chocolate chip från Sundeas and Cones, muuums!
Nu är jag bara hemma en snabbis för att slänga i mig lite pasta och sen ska jag hämta äldsta dottern ifrån skolan, sen blir det hem igen, ska sitta barnvakt ikv och plugga en massa matte tillsammans med henne, tagg!
Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0