12 maj 2011

hjääälp va tidigt jag gick upp i morse! 20 i 6 gick alarmet.. dog typ lite.. va nästan mörk ute xD (eller nja.. men solarn sken i allafall inte in genom fönstet som den brukar göra när jag vaknar 4-5 timmer senare :P) Jag lagade födelsedagsfrukost till mamman i familjen som fyller 45 idag, sen gick jag och tjejerna in och väckte henne med presenter och frkost på sängen, mysigt :) Kvällen innan hade vi gjort pappers girlanger och kort och värsta fint i hennes rum så hon blev jätteglad :D
Sen mötte jag upp Sofie och två av hennes gamla klass kompisr ifrån Sverige i Central Park och åt lunch och chillade lite, trevligt :) Sen gicl vi ner längs 5th avenue och småshoppade lite. Nu är jag hemme igen och ska snart hämta barn ifrån skolan, sen ska jag möta upp Angela en snabbis i Chinatown och sen ska jag hem till familjen Morgan på födeledagsmiddag, wihoo!!
Sofie xD
Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0