15 Maj 2011

Godmorron bloggen! Hur har ni det? Jag har det bra :) Vaknade upp harligt utsovd i morse och kollade pa delar av erovision song contest att kolla pa hela kandes mindre lockande.. haha. Vad tyckte ni om laten som vann? Jag tyckte att Erik Saades lat va mkt battre men, men.. Den va ratt bra anda :)
Snygging :D
Idag har det gatt ett halvar sen jag flyttade hit.. 15 November.. helt galet vad tiden gar fort, kan inte forsta att det redan har gatt sa lang tid.. kanns som om det som mest har gatt kanske 2 manader.. och nu ska jag ju snart aka hem kanns det som :( Ska bli kul att aka hem i for sig for jag har en massa roliga grejjer inplanerade nar jag kommer hem men jag kommer verkligen sakna New York och alla ahrliga manniskor jag har traffat har sa otroligt mycket.. :(
Haller pa och lagar frukost/lunch nu. agg och spagetti.. det va allt som fanns i skapen har ute, haha ^^ Hoppas ni far en bra dag, vi hors sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0