17 Maj 2011

Godmogon bloggen! Hoppas ni har det bra! Det har i alla fall jag :) Vaknar till att Ozzie hoppar upp i min säng och vill mysa, han är så himla söt :D Satta sig på min mage.. han trot lixom att han fortfarande är en valp fast'n han 'r fullvuxen och aldeless för stor för att sitta på någon ^^
Idag ska jag ta det lungt, ska möta upp en kompis och ta en kaffe och ikv ska jag på stand up comedy med Sophie och hennes två svenska killkompisar som jag träffade förra veckan och som fortfarande är här i New York :) Ska bli galet kul, är helt såld på stand up comedy ^^
Det är fortfarande regnigtoch jävligt men i helgen blir det liiite bättre, haha
Det är fortfarande regnigtoch jävligt men i helgen blir det liiite bättre, haha
Ha en bra dag vi hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0