21 Maj 2011

Hej Bloggen! Sorry för dålig uppdatering den här helgen men det är svårt att blogga nära jag inte är hemma.. Men nu är jag iallafall hemma på Manhattan igen :D Har varit fullt upp idag vaknade upp i Brooklyn riktigt tidigt och hängde med familjen Morgan och åt Shokis grymt goda pankakor till frukost, det blir inte myclet bättre än så! Efter det åkte jag till Brooklyn Height och åt lunch med en kompis vilket var superkul, vi gick längs Brooklyn Height promenade där man har utsikt över hela lower Manhattan vilket var superfint :)
Har tyvärr glömt kamerasladden i Brooklyn så det blir en gammal bild tagen ifrån Brooklyn height när ajg var där med Emma och Anna :) Sötaste! Det va lite varmare idag, vilket va skönt, hehe
Nu ska jag springa till gymmet en snabbis innan de stänger om en timma! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0