3 maj 2011

Dromde den mest verklighetstrogna drommen i natt.. dromde att jag vaknade upp pa planet just nar det landade pa Arlanda och att jag va hemma i Sverige igen.. jag var jatteforvirrad satt och snackade med Annika om hur grymt fort maj och juni hade gatt har i USA.. sen nar jag tankte efter sa insag jag att vissa grejjer som borde ha hant innan jag akte hem inte hade hant xD Sa jag fragade Annika ifall det va en drom eller inte men hon tyckte bara att jag va konstig.. haha.. Det sista jag dromde innan jag vaknade var att jag blev skitglad for ja insag att om jag redan va hemma sa betydde ju det att jag pa nagot satt lyckats packa alla mina grejjer utan att betala overvikt pa vagen hem, haha xD
Nu ligger jag fortfarande i sangen och kollar pa the Hills tills jag blir lite hungrig och ska laga frukost, blir nog vafflor idag, det ar ju helt otroligt hur gott det ar! :D
Klockan 1 ska jag till Brooklyn Heighs och kolla pa the Puppet Parade som blev installd igar for att vadret va daligt.. ska bli kul att se :)
Men innan dess ska jag nog kora lite Just Dance 2, (wii)
Jag pa squashen igar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0