6 maj 2011

Orkade inte blogga igarkvall nar jag kom hem, blev lite sent, gick ut efter att foraldrana kom hem och firade cinco de mayo med nagra kompisar, det va gryymt kul :D Tanker latt ta med mig den traditionen hem till Sverige! Nu ar det antligen fredag! Har langtat till helgen hela veckan.. brukar inte gora det eftersom varje dag ar som helg har haha men den har helgen ska bli sa himla rolig!
Gjorde godaste smoothin hittils imorse med en massa hallon i och nu ska jag dra ivag till gymmet :) tagg!
Ikvall kommer svensktjejerna over pa middag och tidigt imorron bitti aker jag, anita och angela till oyster bay. Dar ska de sooolar :D
Forra helgen hittade vi kistor med ty ett 20 tal gamla klanningar som deras gammel mormor hade sparat fran nar hon jobbade som sommerska. De var helt otroliga och vi hade varldens brollops fest och provade vartendaste en! Det har va det med langst slap ;) Det gick knappt att ga!
Jag ligger och tar det lungt i hangmattan forra helgen :)
vi hors sen, kraam!

Kommentarer
Postat av: I.W.G

ooh vilken underbar klänning

2011-05-06 @ 19:10:29
URL: http://inwritting.blogg.se/
Postat av: Jenny

kande mig verkligen som en prinsessa :D

2011-05-06 @ 20:37:40
URL: http://yennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0