brännboll

Hej igen, kul att jag har bloggat en massa idag men inget av inlaggen syns i bloggen.. vet inte varför men det är ju fett segt =/ De lär väll ploppa upp precis samtidigt någon gång.. Nu är jag tillbaka i city igen, skönt men tråkigt på samma gång.. det va grymt kul att vara ute på long sialnd med tjejerna :D Så himla tråkigt att Angela ska åka tillbaka till Milan nästa helg, kommer sakna henne :(
Vi tog tåget hem ifrån long island och stannade i Brooklyn där vi mötte upp några andra kompisar från Sverige och Danmark och spelade brännboll, det va helt grymt kul! Assköna tjejer! :D
Nu har jag tillbaka min egen dator också, sååå skönt! Fast nu har jag lixom vant mig vid den engelska tangentbordet så varje gång jag skriver ett ord med åäö i skriver jag o och a ist och måste ändra.. xD sjukt störande, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0