comedy club

Nu håller jag på och gör mig i ordning inför ikväll ska gå på Comedy Club med Sohpie och hennes två svenska killkompisarna som jag träffade förra veckan. Är fett taggad!! Älskar Comedy Clubs! Vet inte vilken vi ska till finns väll en 1000000000000000000 på Manhattan men vi ska mötas vid Times sq om en timme iaf.
Var på gymmet också.. duktigt sen scootrade jag och yngsta dottern till mataffären och handlade. Its official sparkcyklar ÄR det bästa sättat att ta sig fram med på Manhattan, haha!
Annars då.. är lite tomt den här veckan.. Angela har åkt hem till Milan för gott och Anita är i Lissabon och hälsar på sin pojkvän.. saknar dem.. Som tur är kommer i allafall Anita tillbaka och någon vecka i alla fall :D

En skön dag i Central Park för några veckor sen :)
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0