Eastwood Spring Fair

Kom just hem efter att ha mott upp nara av familjens vanner for lunch pa Mill River Country Club, at en hamburgare som var galet god :D Innan dess va vi pa Eastwood Spring Fair som de tydligen har varje var. Eastwood ar en skola dar manga av barnen jag har tranat i segling gar sa jag traffade en massa fran i sommras vilket var kul eftersom jag inte kommer traffa dem i sommar :)
Det va hel coolt uppbyggt, skolan ar hur fin som helst... en san dar riktigt klassigt amerikansk high school byggnar i tegel ni vet ;) Vi gick in och sen typ igenom och husen var i som en cirkel och mitt i hade de en massa rides och stand med sockervadd och funnel cakes och annat gott :D
Det var inte alls manga manniskor dar nar vi kom, jag tror att sjalva tivolit oppnade idag for forsta gangen men det va bara najs for vi slapp koa nagonstans!
Potato skinns fran igar, VALDIGT amerikanskt haha det ar typ bara bacon och ost i, galet gott men lika onyttigt ^^ Alskar sanna stallen som dar vi va igar dar man kan rita pa duken, sa himla roligt :D Jag och yngsta dottern tranade skrivstil, hehe gick inge vidare..
Nu sitter jag och skypar med bastaste Emma :) hoppas ni har en lika bra dag som jag! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0