Födelsedagsmiddag

Åh, va roligt det var ikv. Det var hela familjen, Atessa och jag :) Vi åt gryyymt god pizza(även om min va lite stark, kan verkligen inte hantera stark mat, får typ ont i munnen, lol, men jag petade bara bort chilin). Laila fick  en massa fina klänningar i presen , värsta avis ju :D Det va toppen att träffa familjen, var ju inte på söndagmiddag hos dem som jag brukar den här helgen så det känns som evigheter sen jag såg dem!
Atessa + efterrätter.. mums!
Vi tog tunnelbanan hem tillsammans och lyckades på något sätt fastän alla skyltar sa annat ta tunnelbanan längre ut i Brooklyn istället för den hem till Manhattan, haha, vi kom ända till slutstationen xD utlänningar.. suck, haha
Nu är jag i alla fall galet trött, tog en sväng förbi gymmet på vägen hem(duktig!) så nu ska jag bara kolla på säsongsavslutningen av the Vampire Diaries och sen ska jag sooova och inte vakna förrän jag ska hämta barnen ifrån skolan imorron, hehe
Natti natti, vi hörs i morron.. Fredag = härligt!
ps. idag har jag gått, 25497 steg och då hade jag inte ens på mig stegräknaren när jag tränade.. fatta trött jag är i fötterna xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0