Fredagen den 13e

Fridaaaay, Fridaaay gotta get down on Fridayy :D Sov galet länge idag, hur skönt som helst! Sen åkte jag till Brooklyn och fikade med en kompis mysigt på vägen hem för att hämta upp tjejerna såg jag det här:
Ett highschool som tog studenten!! Helt galet måste ha varit säkert 1000 som gick ut.. folk överallt.. glassbilar ballonger.. det va typ so ett tivoli! Härtigt!!! Kan inte fatta att det redan gått snart ett år sen jag tog studenten.. jäklar vad tiden går fort när man har roligt :D Nu har jag hämtat upp tjejerna och snart kommer en driver och hämtar upp oss och kör ut oss till Oyster Bay. Ska blir skönt att komma dit ut, men jag har varit där så många helger nu att jag faktist gärna hade stannat i New York. Nu ska vi åka, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0