jasp..

Ska precis ga och lagga mig.. fasen kommer vara sa grymt trott imorron.. maste ga upp kl.8 (klockan ar redan over tva har) for att hinna till penn station och mota upp tjejerna.. skont att allt jag behover gora imorron ar att ligga och sola(sooova) haha.
Det va grymt kul att ha alla svenska tjejer over pa middag, vi lagade tacos swedish stylem, grymt gott.. saknar svenska mat :) Sen gick vi till bion och tankte kora ett movie marathon men sa va de filmer vi ville se slut vi vi kopte godis och ben and jerry och gik tillbaka hem till mig och kollade pa Easy A ist. Fett rolig film :D sag den pa ett flyg nagon gang men da halvsov jag typ sa det va en som att jag aldrig sett den forut, haha, fattar hadlingen lite battre om man faktiskt kollar ;)
Natalie, Sofie och Lisa :)
Allting i USA finns i SUPER SIZE Elin, Paprika och Natalie)
Aldsta dotterns keramik utstallning va apcool! Hon hade gjort jattefina grejjer och nagra av de vuxna eleverna och hennes larare hade gjort riktiga fantastiska konstverk!
Min favorit va den till hoger.. sa himla sot! Men nu maste jag verkligen sova, vi hors imorron!
ps. att packa, blogga och borsta tanderna samtidigt ar inte helt latt.. ds. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0