new york

Är tillbaka i New York.. vi ko hem väldigt sent så alla var väldigt trötta men nu är i allafal båda tjejerna i säng :) Föräldrarna kommer inte hem förrän imorron eftermiddag så jag måste ta dem till skolan imorron.. är lite nervös, har aldrig ehövt köra hela morgon programmet förut.. men väckning och frukost och påklädnad osv.. men det lär nog gå bra!Själv är jag dödstrött.. ska bara ta en dusch och sen ska jag sova.. måste ju gå upp kl 7 (kaos, haha)
I eftermiddags åkte jag och tjejerna till Theodore Roosevelts hur som ligger i Oyster Bay och gick på guidad tur och fick höra allt om hur de levde på den tiden och om hans liv och så.. det va jätteintressant och huset var fantastiskt! Man fick tyvärr inte ta några bilder inuti men här är en på själva huset iaf, världens häftigaste utsikt.. det låg på högsta punkten i hela oyster bay och man kunde se ända över till Connecticut när de bodde där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0