Pirates of the Caribbean

Kom just hem efter att ha sett Pirates of the Carribean med Atessa, den va grymt bra! Annorlunda än de andra filmerna.. lite synd att inte Kiera Nightly och Orlando Bloom va med med den va fett bra ändå! :D Vi körde stenhårt på hur mkt popcorn och peanut M&Ms som helt och läsk till det.. så nu har all tid jag spenderat i gymmet den här veckan mumsats bort, haha xD Men gott va det!
Atessa och vår kompis kassören ^^
ps. dagens tagglåt är: Don't You Want Me - Atomic Tom, helt sjukt jäkla bra!
Mamman och tjejerna är ute på Long Island i helgen så i natt är det bara jag hemma.. lite ovant att va hemma själv händer inte så ofta här ^^ Saknar mest Ozzie som bruakr sova i mitt rum :) Men jag får överleva en natt själv innan jag åker till Morgans imorron. Hoppas ni har en rolig Fredags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0