Popbar

Mamman kom hem vid 6 i eftermiddags, pappan är fortfarande i LA och filmar. Vi gick ut och åt jättegod middasg på Bar Pitti där jag var med Sophia och hennes familj när de var här. Jag åt galet god ravioli :D Sen gick vi till Popbar som är en glass bar där de gör egna glasspinnar, har aldrig varit där förut med det var helt fantastiskt gott :D Jag åt en chokladglass dottad i vit och mörk choklad med hasselnötter på, muuuums!
Nu sitter jag och hjälper äldsta dotterns med hennes spanska läxa.. det går väll såpdär halvbra eftersom jag inte pratar ett ord spanska bortsett ifrån barnförbjudna svordommar.. ^^ Sen tänker jag ta ett bad, mamman köpte nämnligen oss tjejer varsin badbomb i present ifrån New Orleans :D jippie! Ska bli skönt :)
Ha en trevlig kväll där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0