Prospect Park

Ju mer jag är i Brooklyn ju bättre inser jag är det är :) Man har lixom hela den coola känslan av att vara i New York, allting är fortfarande inom delivery avstånd, och man slipper stressen, det eviga oljudet, trånga gatorna, lägenheter där man hör grannarna.. Brooklyn is the shit :D Vi satt i Prospect Park i dag i lungt och ro, inte för mkt folk som trängdes och så som det är i Sheep Medow i Central Park. Sen gick Natalie och hämtade sitt barn och jag och Sofie gick hem till henne innan jag skulle hem, deras hus va sjukt najs :D Och hennes som va som ett prinsesrum, haha! Värsta fina sängen, är lite avundsjuk måste jag erkänna :)
Jag idag :)
Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0