Tjejkvall

Hej hopp! Sitter och kollar pa 90210 efter en mysig tjejkvall :) Atessas kompis kom hit ifran Boston och vi at middag och hade det super trevligt hela kvallen. Idag har verkligen varit en riktigt grymt dag! Bronx zoo va helt fantastiskt! Ska lagga upp fler bilder imorron nar jag kommer hem.. orkar inte tanka over dem till den har datorn, sitter pa Lailas dator nu.



Imorron ska jag ata lunch med en kompis och sen ska jag ga med familjen jag bor hos pa Broadway och se War Horse, har ingen aning om vad den handlar om men tydligen ska den vara riktigt bra :) Hoppas ni ahr en bra lordagskvall, vi hors imorron!

Kommentarer
Postat av: Maja

tjejkväll lät ju inte helt fel=)

2011-05-22 @ 07:17:53
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0