trottis

Nu ar jag ute pa Long Island igen! Det tog oss evigheter att kora ut hit.. varldens ko pa long island express wayhit ut.. segt.. men vi lyssnade pa en skitkul CD dar en kille forklarade manniskors beteende och sa.. lite svart att forklara men han beskrev en dejt mellan tva personer och beskrev varfpr de var som de var och varfor de letade efter vad de letade efter i en partner pa ett nastan ironiskt satt baserat a typ  sociologi och biologi ^^ Sen gick vi pa middag pa en restaurang inne i "stan" hehe och kollade pa en riktigt typisk disney chanel film nar vi kom hem, den va kanske halv bra.. hette nat med Lemon Mouth..
glomde min kamera i det andra huset sa jag lagger upp bilder imorron ist, nu ska jag sova! Natti natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0